Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

En la muerte de Jorge A. Bustamante

El Equipo de Investigación Sociedades en Movimiento (ESOMI) de la Universidade da Coruña se une a todas las instituciones académicas y de investigación que hacen público su dolor por la muerte del Dr. Jorge A. Bustamante. Fundador, primer presidente y profesor emérito del Colegio de la Frontera Norte.

Descanse en paz y continuemos con su tarea investigadora y docente, así como con su compromiso en defensa de los derechos de los migrantes más vulnerables.
... Ver másVer menos

En la muerte de Jorge A. Bustamante
 
El Equipo de Investigación Sociedades en Movimiento (ESOMI) de la Universidade da Coruña se une a todas las instituciones académicas y de investigación que hacen público su dolor por la muerte del Dr. Jorge A. Bustamante. Fundador, primer presidente y profesor emérito del Colegio de la Frontera Norte.

Descanse en paz y continuemos con su tarea investigadora y docente, así como con su compromiso en defensa de los derechos de los migrantes más vulnerables.

[Publicación] Alberto Caporte, Antía Pérez Caramés, Belén Fernández Suárez (2021). L’émigration des jeunes espagnols vers l’Europe après la crise économique de 2008 : le désenchantement d’une génération déclassée. En G. Bellis, M. Carella, J-F. Léger & A. Parant (coord.). Poopulations et crises en Méditerranée (pp. 45-63). Milano: Franco Angeli.

Resultados de la investigación "La nueva emigración desde España: perfiles, estrategias de movilidad y activismo político transnacional (CSO2016-80158-R), dirigida por Antía Pérez Caramés (ESOMI, UDC).

#nuevaemigraciónespañola
#emigracionespañola
#migracionesintraeuropeas
... Ver másVer menos

[Publicación] Alberto Caporte, Antía Pérez Caramés, Belén Fernández Suárez (2021). L’émigration des jeunes espagnols vers l’Europe après la crise économique de 2008 : le désenchantement d’une génération déclassée. En G. Bellis, M. Carella, J-F. Léger & A. Parant (coord.). Poopulations et crises en Méditerranée (pp. 45-63). Milano: Franco Angeli. 

Resultados de la investigación La nueva emigración desde España: perfiles, estrategias de movilidad y activismo político transnacional (CSO2016-80158-R), dirigida por Antía Pérez Caramés (ESOMI, UDC).

#nuevaemigraciónespañola
#emigracionespañola
#migracionesintraeuropeasImage attachment

[Publicación] Vázquez Silva, I., Capote Lama, A., & López de Lera, D. (2021). La nueva emigración española en Alemania y Reino Unido: identidades migratorias en cuestión. Revista Española De Sociología, 1-23.
doi.org/10.22325/fes/res.2021.24

#nuevaemigraciónespañola
#seronoseremigrante
#RevistaEspañolaDeSociología
#IdentidadesMigratorias
... Ver másVer menos

[Publicación] Vázquez Silva, I., Capote Lama, A., & López de Lera, D. (2021). La nueva emigración española en Alemania y Reino Unido: identidades migratorias en cuestión. Revista Española De Sociología, 1-23. 
https://doi.org/10.22325/fes/res.2021.24

#nuevaemigraciónespañola
#seronoseremigrante
#RevistaEspañolaDeSociología
#IdentidadesMigratorias

GALICIA 100. OBXECTOS PARA CONTAR UNHA CULTURA

Emigrante
Luís Seoane, 1967
Museo de Belas Artes da Coruña
----------------------

Emigrante é un óleo sobre lenzo realizado por Luís Seoane en 1967. Nel, unha figura feminina sentada ten un cartel sobre o peito no que se pode ler: «Elle s’appelle Manuela Rodríguez. "Elle est analphabéte. Aidez-la. Genève 1963". O cadro conta unha historia que o artista e a súa dona viviron en Xenebra ese ano, cando unha traballadora analfabeta que viaxaba desde Tesino a España, á que lle colgaron o cartel no punto de partida, toleou no tren.
Intelectual comprometido co seu tempo e de actitude nada elitista, Luís Seoane é paradigma de resistencia cultural desde o exilio, onde emprendeu gran cantidade de proxectos colectivos, e sempre aberto ás diferentes manifestacións culturais da súa época.
Luís Seoane, como Fernand Léger —con quen comparte un singular manexo da linguaxe poscubista e posconstrutivista—, comezara a xogar nos anos cincuenta con masas de cor no cadro independentes do desenvolvemento da narración. O abstracto é así unha resonancia do figurativo, a liña transfórmase en fenda e o debuxo abréviase para converter a Luís Seoane no primeiro artista contemporáneo da historia de Galicia.

(do texto de Ramón Villares)

Máis información:
galicia100.consellodacultura.gal/obxecto/view/85
... Ver másVer menos

Cargar más